Hemma

Det har varit en lång dag idag. Jag behövde största delen av natten att analysera mig själv och använde inlägget som en sorts hjälp att sätta ord på mina känslor under gårdagen. Jag tror att jag totalt sov mellan tre och en halv till fyra timmar i natt. Upp klockan nio för att sälja tidningar och därefter var det några timmar för planering av veckan. Jag tog tag i lite saker jag behövde få gjort, nu är det bara städning av rummet kvar.
Vid två åkte jag ut till stallet. Mötte upp Julia och vi bytte tillsammans vatten åt pollarna. Vid fyra sadlade vi, däremellan hann vi med att flumma ordentligt! ;)
Hästarna fick sig en kravlös uteritt längs med grusvägarna som faktiskt var väldigt fina och som gick att rida på.
Jag var hemma ett par minuter över åtta och har nu ätit och ska gå över till att plugga på genetikprovet som vi ska ha på onsdag.
Såhär kan det se ut när jag och Julia är lite flummiga, låtsas inte om vår vackra sadelkammare...
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0