gokväll'

Nu är min fina väska färdig packad, tror jag
och kläder inför imorgon framlagda så att jag slipper
hålla på med det klockan 6 imorgon..

Nu har jag tänkt att ta de lugnt resten av kvällen och
kika lite på vad jag hade kunnat tänka mig att köpa
under dagarna på GBHS.
Uppdateringen kommer inte att vara på topp nu under
fredag och lördag, något enstaka inlägg kommer nog innan
jag, tess & julia drar till eventet imorgon eftersom
att de finns daatoor i huset där vi ska bo.
Riktigt skönt att bo privat, min familj har en nära
kompis där uppe i götet som vi ska bo hos, 20
minuter från scandinavium, gött eller vadå?

Nu ska jag sluta tråka ut er med mina ord, vi
hörs!


you are my favorite boy! <3

//Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0