Godmorgon!

Idag är det plugg, stall & packning som står på mitt schema.
Har 2 NO uppgifter och 1 idrottsuppgift som ska vara klar vecka 10
och jag vill vara ute i god tid, därför gör jag lite av det nu på lovet.

Skottas får komma ut på ännu en uteritt idag, om inte gräsbanan håller.

Ikväll ska jag även försöka komma in till min mormor ett tag, världens coolaste
mormor har jag, bara så ni vet!

Om 20 timmar och 1 halvtimme åker jag, Tessi & Julia samt våra kära mammor
upp till Göteborg där GBHS väntar. Riktigt skoj ska det bli, även om jag inte har något
speciellt som jag behöver.

Har inga roliga bilder på denna datorn, kameran får snart hänga med mig ut till
stallet igen.

//Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0