Gillad dag!

Idag började jag smått vakna vid halv sju, tog mig upp och ut till baregiet. Där jobbade jag tills klockan blev kvart i två och då cyklade jag hem. Efter en snabbis promenad med Tippen cyklade jag vidare ut till stallet, mockade till Storm och fyllde vatten och fixade allt sånt och tog sedan in henne, ryktade och slängde på ordentligt mycket täcken på henne och kläder på mig. Sedan drog jag och Therese ut på en kort tur, finns inte så mycket annat att välja på. Jag hade egentligen planer på att rida lite dressyr på grusvägen men hur lätt är det med en ponny som är fokuserad på allt annat än mig? Så det blev mindre bra med det. Jag hatar mig själv när jag någonting inte går som det ska så kan jag få värstaste flippen och liksom bli arg på Storm för det? Jag har iallafall blivit bättre på att låta det gå iväg, ta ett djupt andetag och börja om igen. Stackars Storm som får stå ut med mig ibland, snuttan. <3

Nu har jag precis börjat kolla in lite kläder att fylla på garderoben med som verkligen behövs för det ekar typ just nu. Ska checka alla bloggar och sedan hoppa in i duschen.

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0