Fullt ös, medvetslös

Hade precis skrivit ett långt inlägg om tävlingen idag och sen märker jag att inte ett end ord har sparats och inlägget är puts väck. GAAH, vad arg man blir! Jag orkar inte skriva om allting men här är det i stora drag:
Jag och Batman var med i klubbhoppning med stilbedömning där vi hoppade 80cm och 1m. Batman var grymt fin och vi jobbade väldigt mycket med galoppen, som jag tyckte vi fick till väldgt bra. Felfri runda i 80 och ett skitpet i 1m. Det var en båge med två hinder och Batman landade i fel galopp. Det tog lite för lång tid att rätta så vi gled ut lite på bågen och jag fick inte riktigt med mig honom och hann inte få honom rakriktad innan hindret. Plockade alltså med oss översta bommen ner på hinder 5, annars var det två kanonrundor! Jag är så stolt över min lille plutt!

Som sagt var det även stilbedömning och jag vann båda mina klasser på 74.29%, trots nedslaget i sista klassen. Kommentarena från domaren (Magdalena Regårdh) kommer i samband med bilderna som jag väntar på. Mamma filmade, så så fort filmen är överförd til datorn kommer den också.


Nu måste jag fortsätta städa, Viarps tävlingskommité kommer hem hit imorgon och mitt rum ser rent ut sagt för jävligt ut.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0