Åsiktsinlägg alá Ronja

Detta åsiktsinlägget kommer handla om idrottsföreningarna
i landskrona, orkar inte skriva så långt "intro" men jag tror
ni kommer fatta efter ett tag.

Både Viarps kör- och ridklubb och Landskrona ridklubb
behöver renoveras pga säkerhetsskäl och Landskrona BoIS
vill ha massagebänkar i sina omklädningsrum när LRK inte
ens har fungerande duschar i sina omklädningsrum, HELT SERIÖST?!
Man vill lägga flera miljoner kronor på att Landskrona BoIS ska
få spela kvar i superettan, och därför måste dom rusta upp landskrona
IP. aaah, jag blir så arg.
Hur många som helst i Landskrona kommun brinner för ridsporten,
antagligen lika många som brinner för fotbollen. Varför ska då
fotbollsplanen i Landskrona få rustas upp för att dom ska få spela
kvar i superettan medans Landskronas 2 ridklubbar inte får renoveras
för att bli säkrare?
Detta är skandal, hur tänker folk?
Som det sägs i videon nedan, så tror inte jag heller att folk
väljer att bosätta sig i en stad för att där finns ett fotbollslag.

Vad tycker ni?

http://svtplay.se/v/2723297/strid_om_idrottspengar

ni kan ju alltid kolla videon innan ni läser mitt inlägg.

Kommentarer
Postat av: Anna

Helt rätt, man kan ju dessutom ha i åtanke då att man som tjej inte är välkommen i Landskrona BOIS medan ridsporten tar emot alla!

2012-02-28 @ 20:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0