Åsbo PK 18 februari 2012

Idag var Storm och jag ute i regnet och tävlade i Åsbo, som vanligt är jag nöjd med Storm och de felen som var är helt och hållet mitt fel. Hon är så duktig min guldponny.

LC: Storm var fin på framridningen och framhoppningen, väl inne på banan hoppade hon på bra men jag red så slarvigt och satte henne fel på tvåan där vi fick en bom med oss. Så 4 fel i grunden som jag helt och hållet tar skulden på mig, Storm var jättefin och jag är så glad att hon lika nöjd hoppar över även om det blir helt fel i avståndet.

LB:Även här var hon fin när jag red fram, ännu finare till och med. Hon tog några riktigt ordentligt fina språng på både oxern och räcket. På banan var hon också fin, jag glömde bort några bra svängar och sådär, tyvärr fick vi ett tidsfel i omhoppningen men inga fel på hinder och det räckte till en tredjeplacering. Det var vår LB debut och jag är jättenöjd med att både rida felfritt på hinder och bli trea. Fick en gul rosett, plakett och en statyett.

/Julia

Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis!

2012-02-19 @ 17:12:01
URL: http://ninafyrman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0