Nattligt inlägg

Hej på er! Jag har suttit uppe och fixat och donat med min uppsats som ska vara inne på måndag. Det börjar faktiskt kännas som om det kommer att lösa sig. Tack för allt Camilla om du läser det här!

Idag hade jag en sån underbar feeling genom hela dressyrpasset. Batman var fin, samarbetsvillig, mjuk och följsam. Det var ett sådant ridpass där man bara vill rida mer och mer och mer! Vi slipade på LA:1an, och vissa moment gick galant. Såklart finns ddet massor kvar att öva på, men det tar sig.

Nej, nu måste jag gå och lägga mig. Klockan är 03.06 och jag ska upp om sex timmar. Ni glömmer väl inte hålla tummara för Julia som tävlar i Trolleholm senare idag? ;)

Godnatt!
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0