Lägesupdate

Hej allesammans!

För er som inte vet, är det påskshow i viarp nästa måndag, alla är välkomna klockan 14.00! Vi i viarp sliter som djur för tillfället för att kunna få en så bra påskshow som möjligt, viket jag i slutändan tror att det blir! :)

Förövrig är läget bra för mig. Storm och jag jobbar med dressyren som aldrig förr och  i hoppningen flyter allt på i vanlig takt, bra det vill säga.

Inga tävlingar har det blivit för oss på ett tag vilket gör att jag är väääldigt taggad till att tävla på fredag i hästhagen, det ska bli superkul.

Ville bara ta en liten lägesupdate med er, ni vet vad vi sysslar med just nu, påskshowen och våra ponnysar, alla tre.

Nu ska jag dra på hopptränig för Jennifer med Storm, tjoho! :)

/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0