Konfirmerad-check

Antar ni hur skönt det här känns? Åh, lycka! Nu är min konfirmationstid avklarad, det har varit riktigt stressigt med konfan senaste tiden så nu känns det otroligt skönt att ha allt det här avklarat!

Igår konfirmerade jag mig som några kanske vet. Allting gick bra och det var trevligt. Fick en hel massa presenter, världens bästa presentkort, biobiljetter, halsband, armband, örhängen, blommor, champagneglas med gravyr och en massamassa pengar, både kontanter och eventuellt till moppekort eller så får jag ut dem kontant sedan också! Jag är man in the bank nu typ! Sparar ju till mycket så det är bra med money, för dem tänker jag köpa en ny sadeljord, tävlingsskjorta, stigläder och sedan en ny kavaj och hjälm samt tävlingsset ofc!

Idag tänker jag inte göra någonting, bara mysa med min Storm, rida lite lätt och fixa det andra i stallet. Annars är det bara chill på gång. Har fixat lite plugg nu på morgonen men nu strejkar jag det! :)


Hihi, bild från arkivet på den fina hjälmen som jag förhoppningsvis har i min ägo i framtiden (:

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0