Konfaaa

Hej allihopa!
Jag sitter nu på konfa med massa dötid, vi blev klara snabbare än tänkt typ, så nu är det tre timmar till hela grejen börjar, haha! Iaf, drar en snabb lägesrapport, träningen i tisdags gick bra. Storm var dock väääldigt seg, likaså igår och idag.. Vi tror att det kan vara nu när hästarna har kommit ut i den stora hagen, med mycket bete, som kan göra dem lite sega. Vi hoppade varken mycket eller högt, dem flesta av hästarna hade gått hårt i helgen så det var bra att det inte blev mer! :)

Igår red jag dressyr, det gick bra men hon var seg. Idag red jag snabbt som sadan, lite dressyr först men sen gick jag ut och lät henne galoppera lite på grusvägen. På vägen hem blev hon pigg, hihi! Meeen nu ska jag vara lite social, hajdåå!

/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0