hellojjjs

Hellö!
Sitter och planerar helgen right now, en himla massa som ska göras.
Åker till stallet tidigt imorgon, en hemlighet på g, någon som kan gissa?
Efter det åker jag och Tess till Billeberga kyrka till Julias konfirmation, har redan
lagt fram kläder och för en gångs skull ska jag ha klänning på mig.
Ingen aning om hur lång tid det kommer ta. Följer förmodligen med Therese hem
efter det då jag ska sova hos henne & hänga med henne på tävling på söndag.
Skoj! Skulle egentligen åkt till Hästhagen för att dressyrträna men vi flyttar fram det
då jag har en hel del plugg också. Måndag - Tisdag är inget bestämt tack & lov förutom
att det äv Valborg, ska ner och i stan och titta på Amanda när hon rider annars är inget
bestämt.
Såhär ser min helg ut alltså!
Kvällen nu ska jag spendera med Dardan & Calle, mest för att vi alltid har så jävla roligt!

Skottas fick ett lugnt pass idag, red honom med hackamore som jag alltid gör
när vi "chillar".

Gud va klöddigt detta blev nu, hörs imorron!



//Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0