Första inlägget sedan slutet av februari!

Hej på er och vad roligt att se att vissa av er faktiskt fortsätter att besöka, trots att bloggen har varit stendöd ;)
Vi har jobbat på under månaderna som gått, Batman har varit en runda hos veterinären och fått raspat tänder som spökade lite och nu är vi på rätt väg igen, skönt! Vi har startat två dressyrtävlingar med bra resultat i LB och börjar så smått fila på LA:1 som vi ska försöka starta till sommaren någon gång. Mest på skoj, men även för att checka av i ett annat program var i träningen vi ligger och vad som behövs övas mer på. Den förvända galoppen där sköter Batman utmärkt, möjligtvis att han ska vara mer mjuk och följsam men vi får inga omslag när vi har tränat hemma i alla fall.
Vi har haft vår påskshow där jag och Ronja hade ett eget hopprogram som gick kanonbra.
De bilderna här över har Amanda Hansson fotograferat, bilden under har Anna-Karin Leiding tagit.
Imorgon är det tävling på hemmaplan och jag och Batman hoppar LC och LB, håll tummarna för oss! Jag ska se om vi kan få till en film och annars blir det bara foton, men det går nog lika bra. Nehej, nu behöver jag tvätta ur Ricinoljan ur håret (ska tydligen vara jättebra för håret och få det att växa snabbare och med bättre kvalité) och sedan ska jag gå och lägga mig.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0