Dagens

Hallå folks!
Fredagsmys i soffan right now, godis och snart världscupshoppningarna från innan idag på tvn snart.

Dagen har bara rusat iväg typ. När jag var hemma klockan ett cyklade jag till stallet. Där red jag som planerat ett enkelt dressyrpass på gröningen och Storm var duktig. Dock lite trött men med tanke på att Therese och jag red ett dressyrpass på hela två timmar igår så förstår jag henne till hudra preocent. (Dressyrpasset bestod av mycket skritt för vi väntade på att kunna rida igenom dressyrprogram) Sedan när jag hade cyklat hem kom Ida och vi gick runt i byn, snackade om lite allt möjligt.

Morgondagen kommer att gå ut på att fixa allt tills tävlingen. Dvs. putsa, tvätta, fina till Storm, rida och på kvällen kommer Alma som sover över här och följer med på tävlingen imorgon. Men nu börjar hoppnigen. HAJDÅ!

/Julia

Kommentarer
Postat av: Tilda Hansson

Hej! Jag har en fråga till er allihopa! Hur är era hästar att rida?? Är det pigga och framåt hästar eller är dom sånna som man får driva eller ta tillbaka?? Skulle vara roligt om ni hade kunnat svara på detta i ett inlägg :D

2012-04-21 @ 12:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0