When I held ya

Sitter med Equipe uppe och väntar på att LC klassen i Dagstorp
ska dra igång.
Hejar gärnet på Julia, Pauline & Madde (showjumpers.blogg.se).
Hoppas de går super för dom!
Kollar även runt lite på grejer som jag gärna vill ha
med mig hem från Göteborg Horse Show, bland annat
de rosa GG schabraket + luvan och de rosa/svarta Soft'up
stigbyglarna.
Vet inte om Skottas skulle passa så bra i den outfiten men
jag har funderat på att byta till detta istället:
beiget GG med svart passpoal och beiga/vita soft'up med svart insida


bruna Soft'up med svart utsida och brunt GG (kan dock vara utan lindorna och ländtäcket)

Hittade inga superbra bilder på google (väldigt olika storlekar), det blir enklare när man ser det i verkligheten.
Men bilderna är på ett ungefär!
Vi får helt enkelt se vad pengarna räcker till!

Vad tror ni Skottas hade passat bäst i?
//Ronja

Kommentarer
Postat av: Julia Gustavsson

Jag tycker lätt att han hade passat bäst i det beige-färgade :D

2011-11-05 @ 17:16:57
Postat av: Pernilla

Beige eller brun! :D

2011-11-06 @ 08:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0