Vampire diaries

Nu har jag precis tittat klart på ett avsnitt av Vampire diaries. Så spännande är det, fast lite läskigt ibland också, "blod-delarna"och sånt är inte min typ av program, men draman och kärleken är bara bäst!

Min kväll har hittils varit helt amazing, har bara slappat och tagit det lugnt, sånt som man faktiskt kan behöva ibland när allt annat går i racerfart! Snart ska jag och min kära mor ge oss ut i stallet. En promenad för både Storm och Batman hänger också på. Therese iväg på gymnasiebesök (har varit det mer eller mindre hela veckan) och därför hinner hon inte med speciellt mycket mer än det absolut nödvändinga i stallet och bloggen blir såklart lidande också, men hon kommer säkert snart ikapp tiden!  

Efter stallet ska jag fortsätta med mitt torsdagsmys i form av Bonde säker fru kanske skriver jag någonting här också!

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0