Ursäkta mig!

Jag har inte bloggat så mycket nu på 1-2 dagar, men som tur är har Therese och Ronja hållt bloggen vid liv!

Ikväll har jag inte hittat på speciellt mycket, bara varit i stallet och mockat, pussat på Storm, promenerat en kort runda och ryktat henne. Myyyspyyys!

Igår dressyrtränade jag och det gick heller vidare bra. Men det kan det inte alltid göra. Jag red ganska dåligt och det är anledningen till att det inte gick då bra. Och dessutom så var Storm väldigt pigg, sprang ivåg från arbetet lite och var inte helt sammarbetsvillig. Men vi tar nya tag och hoppas att det går bättre att rida imorgon! Jag funderar på att lägga fram någon lite bom så att vi kan öva galoppombyten. 

/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0