Storm 14 November 2011

Idag red mamma Storm som sagt, därför har jag inte jättemycket att säga om det förutom att de fick till ett par riktigt fina sivärtsförflyttningar och att det såg allmänt bra ut. Mamma verkade ganska nöjd och Storm med. Jag tog också några varv men det blev ingenting seriöst av det överhuvudtaget tror att det är pga. en blandning av trötthet, krasslighet och oseriösthet haha. Blev bara lite mysridning men det funkade hur bra som helst enligt mig och Storm en dag som idag!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen på med one peacen och dricka en stor mugg med te, sockerbitar och honung, mums! Får de hur jag känner mig imorgonbitti/inatt om jag ska ta mig till skolan eller ej, jag vill ju verkligen träna imorgonkväll så får väl försöka. ;)  

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0