SORRY!

hihi,updaten från min sida har varit kass, I know.
men så blir det ibland.

Imorse blev jag hämtad tjugo över åtta av Felicias pappa och åkte till
stallet och hämtade Charly. Sen åkte jag och Jonas till Lomma ridklubb
och mötte upp Felicia och hennes mamma Linda.
Felicia startade 50 och 60 och nollade båda, vilket jag tycker är
superbra eftersom det var deras första "tävling". I 60
ingick omhoppning + att sista i omhoppningen var en mur som
han hoppade utan att tveka.
Även jag är nöjd över min fina lilla ponny och hans duktiga ryttare!

När vi kom hem till stallet igen var det näst intill storm, vilket fortfarande
håller i sig här i lilla Häljarp. Så Skottas fick vila idag också...
Hade tänkt dressyra på honom, men mamma sa att jag skulle komma
hem och hästarna in.
Så så fick det bli.

Imorgon ska jag iallafall dressyra, har tänkt fixa något tidsinställt då
jag nog inte hinner blogga imorgon.
Åker direkt till stallet från skolan, rider, fixar i stallet och sen spenderas
hela kvällen åt att plugga.
Kul!

Det fungerar inte att fixa bilder då vårt internet laggar sönder eftersom det
inte får någon vidare bra kontakt med bredbandsgrejen nu när elen , förlåt , men dampar.

//Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0