sometimes it last's in love, but sometimes it hurts instead

Om tio minuter så kilar jag iväg till skolan,
så det blir ett snabbt inlägg nu.
Men bättre än inget, eller vad säger ni?


Idag efter skolan åker jag direkt till stallet,
ska dressyra på min finfina ponny.
Han fick knappt någon tid av mig igår så det
får jag ta igen idag.
Jag ska lägga mest fokus på att få honom att vänja
sig vid den förbättrade sitsen jag får när jag har gummiband
på armarna, men även jobba mycket med framdelsvändningar
och så vidare.
Mitt mål idag är att känna mig riktigt nöjd över både hans och min
arbetsinsats efter passet.

Jag har tyvärr inte hunnit fixa några tidsinställda inlägg ,
men uppdaterar såfort jag kommer hem ikväll.
Det kan hända att det kommer upp något innan jag rider
också!

//Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0