Skottas 28/11

Skriver lite snabbt om dagens ridpass då jag egentligen
måste plugga.. ;)

wow-känslan kom tillbaka , wiiiiie !
Skottas skötte sig utmärkt och jag är super nöjd.
Vi fokuserade mycket på lösgörningen , gjorde öppnor,
skänkelvikningar, framdelsvändningar, volter och så vidare.
Han var ordentligt loss i båda sidorna när vi var klara,
världens finaste ponny!

Han var så gullig när vi kom tillbaka till stallet, jag tog
en av morötterna och åt lite på den medans jag
gav Skottas massa andra. Han spottade ut dom en efter
en och när jag gav honom resten av min åt han nöjt upp den.
Dagens höjdpunkt, som jag skrattade.

Imorgon hopptränar jag , onsdag rider vi ut, torsdag dressyr,
fredag vila och lördag hopptävling på Åsbo Ponnyklubb där vi startar
LC & LC+5 .


ingenting kan ta dig ifrån mig, världens finaste.

//Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0