Skottas 20/11

Såg att Johanna har fixat ännu lite till med bloggen.
Superfint, riktigt grym är hon!

Idag åkte jag och mamma till stallet vid 11 och fixa lite där.
Hon städade medans jag mockade och fixade vid Skottas.
Samtidigt som jag skulle ta in Skottas kom Felicia så vi kunde
rida tillsammans.
Vi hoppade, eller ja hoppning/markarbete, och ingenting funkade
idag.
Skottas hade extremt mycket överenergi i kroppen , han bara studsade runt
och sprang som en galning.
Höll på att flyga av rätt många gånger.
Vi avslutade med en rätt bred oxer på 90 cm i allafall, och det fungerade
helt okej.

Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen åker jag in och fikar i Landskrona.
Efter det åker vi och hämtar Therese och åker till Helsingborg och kollar på
Breaking Dawn vid 9.
Hörs sen!


pay'n jump i Viarp i somras, 70&80 - NOLLA!

//Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0