Skottas 19/11

Imorse gick jag och Felizia upp vid tjugo i åtta
och åkte till flyinge vid kvart över.
Kul förmiddag och lämnade flyinge igen vid kvart
i tolv.
Åkte direkt hem till Felizia och spelade MHAM ,
haha, sånt nolifespel!
Iallafall , efter det gick vi ut och gjorde vi pållarna,
jag Ruffe och Felizia Fly.
Sen red vi ut en runda och hade jätteskoj, Rufus är en
riktigt underbar ponny att rida!

Vid halv 4 åkte jag hem, och sen till stallet.
Red ut en runda på Skottas med Therese och Julia.
Kul som alltid !
Jag och Therese var ute i ca en timme, medans
Julia var tvungen att gå efter typ 20 minuter.

Skulle egentligen åkt och tittat på Breaking Dawn med
Therese nu ikväll, men det blir nog imorgon istället !


terrängträning i Tågarp i somras

//Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0