skolan+stallet+bio=slutkörd

Nu har jag hållt igång hela dagen och är helt slut i hela min kropp. Först till skolan, började klockan åtta->cykla till stallet, mocka, rida och rykta snabbt->cykla hem-in i duschen->äta middag på rusande fot->vidare till Breaking Dawn på bion->nu är jag äntligen hemma!!!

Om ni funderar på att se Breaking Dawn-gör det! Minst lika bra som dem andra i serien. Lite mer blod och allmänt drama, satt och klämde sönder Alma och Idas händer och åt inte ens upp mitt godis!

Och tro inte att jag kan andas ut nu, nejnej. Först morgonfodring i stallet imorgon och sen skolan, vi har öppet hus och ska gå i skolan i sisådär tre timmar.. Sen ska jag hinna rida och mocka osv. innan vi har gäster på kvällen. 

Men det är tur att det är såhär jag trivs som bäst och det är tur att jag gör det för något som är riktigt bra(Se nedan). Gonatt med er!



/Julia 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0