Presentation - Therese Schönbeck

Hej!
Det är jag som är Therese, en glad och galen tjej på 15 år. Jag bor i Asmundtorp som är en grannby till Häljarp där Ronja bor. Jag bor i en villa tillsammans med mamma, pappa, lillebror och kaninen Viktor.
Jag började rida är jag var 5 år gammal på Viarps Kör- & Ridklubb och än idag är jag är fast, 10 år senare. Nu sitter jag med i Ungdomssektionens styrelse och är teoriledare på klubben.

Den 24 augusti 2010 blev jag ägare till min ponny Batman, mitt livs bästa köp! Tidigare stod han på ridskolan och det var ett rent sammanträffande att han kom i min ägo, men jag är väldigt glad att det blev just så. Batman är en connemaravalack född 2002 och är 145 cm i manken. Han är efter Backuddens Mountain Haze RC 83, undan Brigitte RC 623 som är efter Rolls Royce RC 49. Han är lättlärd och har härligt psyke.
Vi har debuterat som högst LB hoppning på klubbnivå (LC lokalt) och LB dressyr. Såklart siktar vi högre och målet innan 2011 är slut är att starta LB hoppning lokalt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0