Presentation - Ronja Lindholm

Hej !
Mitt namn är Ronja Lindholm och jag är glad, sprallig tjej på 14 år.
Jag bor i Häljarp, en liten by i Skåne där jag även går i skolan, Sandåkerskolan.
På min fritid håller jag på med hästar och älskar att befinna mig på Viarps Kör och Ridklubb som jag tävlar för
 och där jag tränar 1 dag i veckan. 
Min inriktning är främst hoppning, och tävlar just nu på LC nivå men siktar högre.
Jag har även startat några dressyrtävlingar men tycker inte att det är lika kul.
Jag började rida när jag var 4 år och har hållt på oavbrutet ända sedan dess.

Jag har två ponnyer, en C-ponny vid namn Charly Bravu aka. Charly som är en valack f. 93.
Jag och han har tävlat LC+5 tillsammans.
Han har börjat tagga ner lite och tävlar nu på lägre nivåer.

Jag har även en D-ponny vid namn Double Scotch aka. Skottas som också är en valack f.93.
Han och jag är i toppform just nu och tävlar och tränar för fullt.
Jag fick honom den 1 Maj i år och har redan hunnit tävla en hel del i hoppning och har startat en dressyrtävling.
Som sagt tävlar vi på LC nivå, men hoppas på att starta LB innan 2012 är slut.


Jag och Skottas - ponnyallsvenskan 2011


Jag och Skottas - terrängträning , Tågarportens lantliga ryttarförening


Jag och Charly - klubbtävling i hoppning på Landskrona ridklubb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0