Presentation - Julia Gustavsson

Hej allihopa!

Jag är en ivrig, pigg och glad tjej vid namn Julia Gustavsson och är 14 år gammal.
Jag har så länge tillbaka jag kan minnas ridit och hållt på med hästsport och fick min första egna ponny vid ett års ålder, en väldigt söt shetlandsponny som heter Rut. Mellan henne och ponnyn som jag har nu har jag haft två andra ponnyer, Mio och Charlie. Jag bor i en liten by i Skåne och går i skolan i Helsingborg vilket jag verkligen trivs jag superbra med. Jag är och har alltid varit väldigt social av mig, det finns inte många sekunder utan prat när man är med mig.  Jag tillbringar de "lediga" timmarna på dygnet i stallet eller hemma hos mina goa vänner. Jag tävlar för Viarps kör- och ridklubb där jag innan har ridit lektionshästar och nu tränar hoppning en gång i veckan och dressyr en gång i veckan.

Ponnyn som jag just nu äger heter Storm som är ett fint sto fött -04, 148 cm i mankhöjd. Jag har haft henne sedan i juni detta året. Just nu ligger vi på LC nivå i hoppning, där har det verkligen klickat och där siktar vi högre, om det fortsätter som det har gjort hittills så hoppas vi att nå MSV-nivå i slutet på vår resa. I dressyren håller vi för fullt på att lära känna varandra och där hoppas vi på att kunna starta någon dressyr och komma så långt det går! 
Under de fem månaderna jag har haft Storm har vi haft många fighter men det är också dem om har gjort att vi har fått så starka band till varandra.

Jag har tidigare bloggat på min egna blogg juliastorm.blogg.se och fick erbjudandet att blogga här med mina två otroliga vänner Therese och Ronja så kunde jag inte annat än att tacka ja! Jag hoppas verkligen att ni kommer att följa mig och Storm på vår resa igenom allt från vardag, träning och tävling.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0