Planer

Nu har jag och Storm en tävling kvar år 2011, i Åsbo blir det och då hoppar vi LC och LC+5. Hade väldigt gärna startat en LB istället men eftersom det är en regional LB så kräver det hästlicens och förmodligen kommer vi inte ha fått det innan dess. Hur som helst så tänkte jag att jag ska satsa lite mer på farten, alla andra tävlingar har vi kört på säkerheten för att verkligen bygga upp självförtroendet mig och Storm imellan, jag ska inte köra med henne så att hon blir helt till sig så vi bryter ner allt vi byggt upp, absolut inte, men mer fart riktigt snabbt ska det kännas för då är det ett helt normalt grundtempo, för det är det enda som har saknats alla andra starter.

Sen nästa år är det dags för den sista obligatoriska mätningen som det numera heter, snabbt som attans ska hon mätas helst den 4-5 januari för sedan den 6-8 är det trettonspelen i Helsingborg och det vill vi absolut inte missa. Jag håller alla tummar och tår på att hon ligger på 148 cm som hon gjort dem senaste två åren, verkligen.

I Helsingborg så ska vi försöka att starta en LB i alla fall. Om allt går som det ska och det hoppas vi! Sedan har jag inte mycket mer inplanerat, vi hoppar och dressyrar på och sen får framgångarna komma utefter det.

/JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0