Övernattning

Igår hade US en halloweenövernattning på klubben med över 40 barn. Det blev grön spaghetti med köttbullar och korvar till middag i den läskiga cafeterian som hade blivit pyntad med spindelnät, spindlar, papperspumpor och pappersspöken och annat roligt. Efter lekar, gåtor och film med godis blev det dags för spökrundan som blev en riktig succé. Vi spöken var ledsna över att det roliga tog slut efter "bara" fyra grupper. De stackars barnen skrek som om dom verkligen såg riktiga spöken och en gång lyckades vi omringa dom med ett spöke framför och ett spöke bakom dom mellan de olika portarna i ridhusen, hihi. Det är verkligen tusen gånger roligare att skrämmas än att själv gå spökrundan!


googlebild.

Nu har jag varit hemma ett par timmar och har hunnit sälja Kvällsposten, tittat på tv (och somnat i soffan, det blev inte speciellt många timmar i natt) och nu tänkte jag att jag ska hinna plugga innan jag sticker ut till stallet vid tre. Caroline kommer och har träning för oss tio i fyra, får se om jag kan lura med mig mamma ut tillsammans med kameran.

/Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0