Önskvärt!

Nu när Ronja och Therese har snackat lite om GbgHS så mäste jag ju bara också berätta vad jag är enormt sugen på att köpa OM jag kommer dit. Jag har ju inte ens beställt biljetter eller någonting men hoppas kan man alltid! :D

Ett HV Polo schabrak, detta i lila och grått tror jag hade varit suuuperfint på Storm


Guldigt Swrowski med två rader STORA stenar, tror att jag har sett ett sånt för sista gången nu, det vill jag ska bli mitt!

Inte den bästa bilden men detta HV polo schabraket mmmm...

Ett par ridbyxor, Animo är så himla snygga, Mountainhorse Jeanie eller JW's jeansridbyxor.

Det här ovan är inte det mest behövliga, men det andra är mindre kul. I korta drag vill köpa HV-polo schabrak, Animo-/MountainHorse-/JW ridbyxor och ett guldigt swrowski. Men det som skulle mer behövas är ett par bakskydd till mina Veredus Olympic-skydd och inlägg till mina MH-stövlar och sen blir det ju mycket mer än tänkt, jag får dock försöka bättra på min kassa lite om jag ska kunna finansiera dessa inköpen så det är bara att börja jobba!

/Julia


Kommentarer
Postat av: Saga C

Jag har ett sånt schabrak fast i annan färg! <3

2011-11-09 @ 17:11:36
Postat av: sophie

Hur tar du dig till stallet varje dag? <3

2011-11-09 @ 20:52:07
Postat av: sophie

Hur tar du dig till stallet varje dag? <3

2011-11-09 @ 20:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0