only live once

Nu är allting planerat för denna kvällen utfört och jag börjar känna det i kroppen och huvudet. Dags att sova! Jag ursäktar för det urusla updaten idag och tar nya tag imorgon. Ska verkligen försöka komma på något bra att skriva om. Hur som helst så säger jag gonatt till världens bästa läsare. Det är så kul att logga in på bloggen och se att ni fortsätter att hållet statistik uppe fastän vi just idag inte har varit några datornördar någon av oss alla tre. Nu ska jag kura ner mig under mitt underbara täcke i min mysiga säng, vila mitt överfyllda huvud på min älskade kudde och sova riktigt gott, gonatt allihopa!

/Julia


Kommentarer
Postat av: SHUNi- hästblogg

Var gärna med och diskutera på min hästblogg angående skarpa bett och sporrar i kombination på en stark/het häst :) Vad tycker du? Är det dubbelmoral eller inte? Din kommentar betyder mycket! :)

2011-11-11 @ 12:48:45
URL: http://shuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0