ohästigt inlägg

men allting handlar ju faktiskt inte
om hästarna, även om en väldigt stor
del av mitt liv gör det.

jag har iallafall haft en otroligt kul kväll med några av
mina närmsta kompisar, Ebba, Carl och Fabian.
Har lite ont i halsen nu efter en massa skratt.

Innan det var jag i stallet och dressyrade lite på Skottas.
Det gick inte så bra, jag märker att jag håller på att bli
sjuk , är väldigt förkyld.
Vi gjorde mest skänkelvikningar och framdelsvändningar
vilket fungerade bra, men i helhet är jag inte nöjd med passet.
Imorgon får han veckans vila, skönt för både mig och honom
efter denna hektiska veckan.
Felizia (showjjumping.blogg.se) frågade mig om jag ville va
med henne efter skolan , så jag kanske hänger med henne hem!

En lite annan fråga:
Vad tycker ni om bloggen? Uppdateringen?
Vad kan vi förbättra?
Det är bara med er hjälp denna bloggen kan växa!

//Ronja

Kommentarer
Postat av: Saga !

Lite mer bilder kanske på era ridpass och sånt :-D

2011-11-18 @ 11:49:45
Postat av: sara

Tack! :D

2011-11-18 @ 16:37:37
URL: http://marbellas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej!

Kolla gärna in på min och min kompis blogg.

Vårt motto är bra uppdatering, kolla in och kommentera gärna vad du tycker om bloggen! :)



Kram!

2011-11-18 @ 19:38:06
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0