Offline

Jag har inte varit speciellt aktiv idag och igår. Jag har väldigt mycket i skolan som ska göras och lämnas in och stressar till stallet för att kunna rida medan det fortfarande är ljust. Gymnasiebesök planeras också in och jag känner hur jag mer och mer längtar till nästa lov.

Tisdag: Hoppträning. Fungerade mycket bra och jobbade mycket med att få igång bakbensaktiviteten i galoppen. Ni har ju redan hört av Julia och Ronja vad vi gjorde för övningar, får se om jag hittar en film på mig och Batman också. Ronja lovade att hon skulle fixa det åt oss nu innan jag själv lär mig hur man gör för att klippa ihop olika sekvenser :)

Onsdag: Uteritt med lite dressyrinriktning. Skänkelvikningar sida till sida av grusvägarna, lite öppnor, övergångar, tempoväxlingar och framdelsvändningar. Batman jobbade på bra och gjorde några fina galoppfattningar och ett klockrent byte på rakt spår, som vi aldrig annars lyckas med, haha!

Bilderna på Ronja kommer,här är ett smakprov på vad som komma skall.

Dåligt ljus, men ett fint ekipage!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0