like I would let you go huh?

Sitter här med matteboken, stackars lilla jag. Ändå, läxor? Varför kan man inte så vara ledig dem få timmarna som man inte är i skolan egentligen? När man kommer hem från skolan så borde man inte ha mer skola än alla dem timmarna som man redan lägger i skolan.. Aja, ingenting att gråta över, bara att bita i det sura äpplet..

Hur som helst så väntar somsagt lite pluggande och senare tänkte jag ge mig ut i stallet, borsta och pussa på min fina häst och mocka osv. Storm får vila idag, välförkänt, helt otroligt hur fin hon har varit att rida nu alltså, hoppas verkligen att det sitter kvar tills på söndag!

Meningslöst inlägg men update i alla fall. Förhoppningsvis så kommer något mer ploppa upp under kvällens gång. Jag får klura ut någonting roligt för er att läsa.

/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0