Lelle Stormtösen

Idag red jag, Ronja och Hannah ut som Ronja redan har sagt och det var kul. Hade värsta galna outfiten, haha. Regnbyxor med tights under som gled upp hela tiden så det blev till slut shorts, reflekjacka och reflextäcke och vanliga stallskor. Gulligt!

Imorgon ska jag fixa all reklam som ligger och väntar på mig, över 100 kilo! Men jag kommer bli man in the bank! Efter det ska jag ut till Viarp och fixa inför en regional dressyrtävling för storhäst tills på söndag sen ska jag till stallet och rida och kanske kanske kanske försöka hinna klippa Storm. Mkt planer (som vanligt) men det fixar sig på något sätt eller vis (som vanligt)!

/Julia

Kommentarer
Postat av: Lina

Nu är det bara några dagar kvar på vår tävling! Du har chansen att vinna ett presentkort på 500 :- hos Jump Inn. Klicka på länken för att delta!



http://ourhorses.blogg.se/2011/november/bloggtavling-vinn-ett-presentkort-pa-jump-i.html



- ourhorses

2011-11-26 @ 19:04:31
URL: http://ourhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0