känner mig hemsk

för att uppdateringen har varit så usel.
Jag har haft en sån extrem bloggtorka,
så de inte är sant.
Men nu har jag kommit på rätt spår igen och känner mig
faktiskt rätt sugen på bloggandet.

Idag har jag spenderat hela dagen på Viarps kör och ridklubb
med världens goaste människor!
Jag har varit speaker på dressyrallsvenskan idag och hittat
på en massa annat kul.
Viarps dressyrlag kom på en fjärde plats vilket dom flesta
var nöjda med!
Både Julias och Thereses rundor såg kanon ut,
jag är stolt över mina bloggkompanjoner!

Tycker också att ni ska ta och säga grattis till
Alma Ljungberg som tog SM-guld idag med Atlas,
superkul verkligen!

Nu ska jag plocka fram matteboken och plugga lite,
så detta blir enda inlägget idag, men vi hörs imorgon igen!


Bild från när jag provred världens finaste, Skottas!
//Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0