Jag lever!

Bryter min lilla bloggpaus med ett inlägg. Batman har under den senaste tiden tagit det ganska lugnt medan jag har kollat på gymnasieskolor. I fredags sparkade vi igång ridningen igen och var och tränade för Lotta, det blev markarbete och jag hade en himla fin känsla genom hela timmen. Vi fick till fina galoppöppnor längs långsidorna och Batman kändes allmänt fin och fräsch, superkul! I lördags och söndags blev det uteritt. Jag och Batman trotsade vädret och var ute en kortis i halvstormen. Vi fick bra med medvind hem kan jag lugnt säga! Så blir det när man är envis och ska ut och rida även om det stormar, haha!
Idag var det ett halvt seriöst försök till dressyrpass, men ponnyn var orolig och litade inte på lastbilarna som håller på och lastar betor 20 meter från vår paddock. Jag förstår honom; de tutade, skramlade och var allmänt jobbiga.
Nu vet ni vad vi har haft för oss, jag återkommer med ett inlägg om hoppträningen imorgon. Nu ska jag plugga.
Vi höres!
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0