iste och chokladstenar

skum rubrik jag vet,
men jag är inte alltid helt normal.

Skottas va grymt duktig idag, och
allt funkade helt perfekt.
Gjorde som planerat, framdelsvändningar,
volter, skänkelvikningar och så vidare.
Redan under framridningen kände jag att shit
vilket grymt pass detta kommer bli.

Som sagt var han fin redan under framridningen, och
jag började som alltid med att jogga igång honom långsamt
och försiktigt, så att han vaknar till bra.
Han var pigg redan då, vilket jag bara tycker är kul,
så jag var superglad och blev mer och mer peppad till
att fortsätta.
Efter ett tag kände jag hur han började komma in tempot
och söka sig neråt och då började jag med att fokusera
på formen.
När jag hade lirkat med honom ett tag fick jag tag i honom,
och han blev superfin , vilket tack och lov höll i sig hela passet.
Jag höll på i ca 2 timmar, vilket är extremt mycket för att vara jag,
men eftersom att jag hela tiden hade den där "wow-känslan" så var
det jättesvårt att sluta.

Nu är han iallafall go och fin inför träningen imorgon, och jag hoppas
det går lika bra då. Vill ni ha film från träningen imorgon?

Vill även passa på att påpeka att Therese är iväg på massage -lyckost-
så jag vet inte om det kommer något inlägg från henne idag.


bild på mig och Charly från i våras

//Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0