Hoppträning Skottas 8/11

Träningen idag gick riktigt bra!
Skottas skötte sig utmärkt och allting fungerade.

Vi tränade på att galoppera "på riktigt" alltså få galoppen rund
och fin.
Det funkade kanon efter ett tag, och jag var jättenöjd.
Han var taggad idag, men inte lika pigg som han brukar va, vilket
var rätt skönt eftersom att jag då kan koncentrera mig på vad som ska
göras istället för att ha dragkamp med honom.

Vi fick mycket beröm av Jennifer, så alltså var min härliga känsla
rätt!

Nu ska jag äta, sen börjar filmfixandet med filmer på mig och Therese
från träningen idag.
Therese har även lite bilder hon ska lägga upp!


söt bild på Charly från förra vintern!
//Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0