Hoppträning för Jennifer - Skottas 15/11

Dagens hoppträning gick sådär,
jag fick inte riktigt samma flyt som vi har haft andra
gånger.
Framridningen gick nog sämst av allt, han lyssnade inte alls,
och jag fick va på honom med skänklarna hela tiden.
När vi började hoppa fram mjuknade han lite, och jag fick
tillbaka den "gamla" Skottas  vilket kändes skönt efter
framridningen.
Till slut fick vi till några riktigt fina vägar och språng, så
jag är nöjd. Saknade dock wow-känslan från igår!


människor kommer och går, men du kommer alltid vara i mitten av mitt liv.

//Ronja


Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Tack tack tack :D blir så sjukt glad !! :')

2011-11-15 @ 22:46:01
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0