Hööks

Stuffs från Hööks som jag lätt skulle kunna tänka mig.
Skjorta, Stripe 249 kr
Pannband, Swarowski 749 kr
Stallkängor, Steeds 489 kr
Schabrak, Enterprice 229 kr




Hööks är faktiskt ganska bra enligt mig, fast jag tycker att dem har höjt många av sina priser, tex. detta schabraket kostar 229 kr, då hade jag lika gärna kunnat tänka mig att lägga en hundralapp till och köpa ett likadant fast från Schockemöhle istället. Men om man kolla överlag så brukar det vara bra priser och helt okej kvalité. Men ingenting går ju upp emot riktigt stora märken såsom Glen Gordon, Kingsland, Schockemöhle, HV POLO, Spooks, Jw, Roeckl, Mountain Horse, Lamicell, Veredus osv. Deras kvalité och utseénde är helt enkelt oslagbart!

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0