Dressyrträning - Skottas 9/11

Träningen idag gick extremt bra !
Min positiva inställning höll sig nog kvar
från igår till idag!
Vi tränade mestadels på mina armbågar och sits,
då jag istället för att ha mina armbågar vinklade har
dom raka, nerlagda på manken.
Jag red med ett gummiband som drog bak
mina armbågar och höll dom i rätt position vilket
fungerade bra, dock har jag extremt ont i armarna nu.
Jag red utan stigbyglar hela träningen så att jag kom ner
i sadlen ordentligt, så till sist kändes allt kanon!
Vi avslutade med lite galopp, samt trav på åttvolter,
och därefter skrittade jag av.

Therese fottade lite bilder som förhoppningsvis kommer upp snart!

Nu ska jag äta, därför är jag lite tråkig och struntar i bild idag.

//Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0