Dressyrtävling-Storm

Idag dressyrtävlade jag och Storm en LB:1a. Det gick inte speciellt bra enligt mig. Men det är ju trots allt första gången jag tävlar dressyr på henne så är absolut inte missnöjd heller. Hon var jättefin på framridningen men när hon kom in på tävlingsbanan blev hon lite spänd och vi hittade aldrig samma form som inne på framridningen tyvärr, men imellanåt när jag väl rider oredetligt så blir hon fin i formen så hon kan ju absolut, det ska bara säga klick snart också. Förövrig red jag väl lite sisådär och känner nu i efterhand att jag hade kunnat driva på lite till, men det är inte lätt att tänka på allt. Vi fick för det mesta kommenateren för öppen form och mer energi men även att Storm var en trevlig modell på ponny. Alltid kul att höra!

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0