Best thing in world!

Har nyss ätit mat efter en kort joggingtur på Storm, mysigt värre. Hon var fin men väldigt pigg och stark, red i ungefär 45 min med mycket skritt och trav. Jag försökte få henne att söka sig ner i en lång och låg form för att få bort eventuell träningsverk och i skritten gick det väldigt bra fast i traven blev hon så taggad att det mest blev dragkamp. Gjorde även lite övergångar mellan skritt-trav-halt-rygga-trav osv. Tog lite galopp också och herregud vad härligt hon är! Jag är absolut nöjd, man behöver ju inte sätta jättehöga krav på henne varje dag för då hinner man liksom aldrig ha kul och det är ju faktiskt mitt syfte med hästar, ha så kul som möjligt för det är då framgångarna kommer, släppa lite på kraven och bara njuta!

Nu väntar duschen och sen pluggböckerna i högsta hugg, imorgon drar vi igång igen, jippie...


Endast jag är så lyckligt lottad att få ha dig, för du är precis vad jag vill ha och precis vad jag behöver ha, perfektion är det enda ordet som beskriver dig, och ändå tycker jag att det inte är gott nog. Bättre än perfektion är precis det du är, om inte bättre än så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0