Beklagar uppdateringen!

Denna helgen ligger uppdateringen verkligen på noll av oss alla tre. Vi har alla mycket att göra och jag tror att det har blivit en tillfällig bloggtorka för oss alla. Vi vill gärna ha lite tips att skriva om! Hade en frågestund varit av intresse?

Imorgon blir det heller inte så mycket uppdatering, både jag och Julia ska tävla dressyr och Ronja hänger med som hästskötare. Det kommer ta hela dagen i alla fall för mig eftersom det är lagtävlan, men Julia slänger säkert upp ett inlägg när hon har kommit hem.

Nu ska jag fortsätta med läxorna innan jag går och lägger mig (Ronja sover redan gott i soffan..)

Tyvärr blir det inga bilder just nu, mitt inernet på min dator funkar av någon anledning inte så jag sitter vid pappas dator där det inte finns några roliga bilder. Hoppas ni står ut ändå!

/Therese 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0