When I'm Gone

Eminem in my <3

Har varit fullt upp denna dagen också.
Vaknade upp hos Felizia, mamma hämtade mig,
jag åkte till stallet, jag red ut med Tess & Julia,
hovslagaren kom, hästarna fick nya skor, jag blev
hämtad av mamma, blev körd till Tess, åkte till
en affär, köpte julklapp till Julia, åkte hem, åt,
sitter vid datorn. Ja, ni fattar? ;)

Det blev bara en lugn uteritt idag, pratade och mös!
Var inte ute så länge heller. Kom på precis innan vi
skulle galoppera att jag red barbacka och att jag inte hade någon martingal,
men trots att han kötta upp huvudet varje gång jag tog i honom
så gick det bra. Fina ponnyn!

Imorgon ska han gå lugnt igen, antagligen ytterligare en uteritt.
På kvällen ska nog jag, Julia & Tess fira julafton tillsammans,
och öppna paketer! :D Ska snacka med Julia mer om det då
jag och Tess redan har funderat på det.


världens finaste ponny.

/Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0