Visste du att...

...Jag tar jätte lång tid på mig att mocka och fixa Storms box och i stort sett alla tycker att jag lägger onödigt mycket tid på det?

...Jag är en äkta perfektionist? Allt ska vara iordning och snyggt knäppt och ihopasatt, speciellt i stallet märks det. Fråga Therese, hon brukar berömma mig för att jag brukar lyckas ha mina lådor perfekt platta och inte så röriga (För det mesta)

...Min favoritdryck är iskall mjölk?

...Jag tycker personligen att hästar ska vara knoppade på tävling trots att jag inte alltid har Storm knoppad?

...Storm är jättenervös på morgonen innan tävlingar hon står på stället och trampar och vet inte riktigt var hon ska göra av all energi?

...Jag har aldrig färgat mitt hår fast ändå är jag nästintill platinablond på sommaren och ljusbrunett på vintern?

...Jag vet verkligen inte vad jag vill jobba med när jag blir stor trots att jag alltid brukar ha planer för framtiden?

...Jag älskar The twilight saga och har gjort ända sedan första gången jag såg Twilight?

...Jag älskar att kolla på film, men gör tyvärr det för sällan?

...Storm är den personligaste hästen jag någonsin har träffat och det är jag inte ensam om att tycka?

...Jag trivs jättebra utan smink men jag sminkar mig för det mesta ändå?


...Jag saknar min första ponny Rut jättemycket, om jag någonsin får chansen att köpa tillbaka henne ska jag slå till!?


/Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Julia!



Såg att du nämnde Rut, jag rider i samma stall som hon står i nu. Hon är en riktig charmör, så förstår att du sakna henne..



Ville bara passa på att berömma er för en jättebra och intressant blogg!

2011-12-29 @ 22:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0