Tjena!

Klockan är 07.13 och jag är redan klar med allt
mitt morgonpyssel (platta hår, sminka mig osv).
Om typ en halvtimme åker jag till min älskade skola,
ska bli så kul! Musik först på morgonen med världens
bästa prest-grupp, inte helt fel!

Idag kommer uppdateringen från min sida vara kind of
usel. Slutar skolan halv 3, sen direkt ut till stallet och mocka
och fixa. Sen åker jag snabbt hem och fixar mig ännu en gång
innan jag sticker på fest ikväll. Kul att 3 av våra killar i klassen
fixar fest faktiskt, så man får umgås med hela klassen en
fredag kväll.

Såg förresten att svaren från frågestunden håller på att förberedas, kul va?


ponnyplutt, <3

/Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0