Tjejen under ridhjälmen

Ni vet väldigt mycket om mitt liv bland hästarna, men jag tänkte att det kanske skulle vara lite intressant att läsa lite om hur jag är utanför stallet och vem det är som gömmer sig bakom ridhjälmen!

Som alla förhoppningsvis redan vet heter jag Julia Gustavsson är fjorton år och blond. Lång är jag också, hela 171 cm. Jag är en riktigt sprallig tjej som för det mesta gör någonting hela tiden. Dem gångerna jag är stilla är när jag sover och kollar på tv eller fixar på datorn, knappt det ens, hehe. Jag älskar att hänga med min kära vänner, och är väldigt social av mig. Jag bor i en villa utanför Svalöv och här trivs jag ganska bra, även om jag ibland saknar att ha eget stall och sånt där. Förutom att hänga i stallet hos min vackra guldponny så tycker jag om att shoppa, springa, som sagt träffa mina kompisar och jag trivs för övrigt riktigt bra med mitt liv och min vardag! Jag tror att jag för det mesta är glad, men om jag vaknar på fel sida är jag inte rolig att umgås med.. Då blir jag lätt arg och är inte lika social som jag annars är, går med huvudet lågt och blir sur för minsta lilla. Men det är sällan asså!

Före jag började högstadiet spelade jag även fotboll, det gjorde jag från 2004 tror jag, tills jag slutade sommarn 2011. Både för att intresset inte fanns och för jag inte skulle hinna med både skolan, egen ponny och kompisar osv. 

Ja, det var lite om mig, om det finns frågor är det bara att ställa dem, jag är snäll också. Bits inte! ;)




/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0