This or That 1

Ridhus / Paddock - Absolut ridhus, kan användas varje årstid! Dock väldigt skönt med paddock på sommaren.

Kingsland / John Whitaker -
Tror nog att det får bli Kingsland då jag precis som Julia är helt förälskad i Kingsland västarna men även deras ridbyxor osv. John Whitaker hjälmen hade däremot inte varit helt fel heller.

Gräs / Grus -
Självklart gräs, dock riktigt dåligt underlag när det är upptrampat. Grus kan vara så fruktansvärt tungt, så gräs blir det!

Hoppning / Dressyr - HOPPNING! Jag har alltid ängnat mest tid åt hoppningen då jag aldrig har haft en häst som har varit en riktig klippa inom dressyren. Hade jag spenderat mer tid åt dressyren och verkligen fått den speciella känslan när man har hästen ordentligt under sig så hade det kanske blivit dressyr! Vem vet? Och när jag väl försöker så blir Skottas den finaste dressyrponnyn i världen! <3

GPA / Animo - Mest fokus på kavajer nu, och det blir absolut Animo! Grymt snygga, och sitter bra på kroppen.

Falsterbo Horseshow / Göteborg Horseshow - Inget slår Falsterbo!


//Ronja




Kommentarer
Postat av: Emelie, Elin & Rebecka

sv: vi följer dig nu! :)

2011-12-13 @ 13:39:07
URL: http://fffriendsforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0